JAVNI POZIV ZA FINANCIRANJE/SUFINANCIRANJE AKTIVNOSTI PSIHOLOŠKOG I SOCIJALNOG OSNAŽIVANJA TE PODIZANJA KVALITETE ŽIVLJENJA HRVATSKIH BRANITELJA IZ DOMOVINSKOG RATA I ČLANOVA NJIHOVIH OBITELJI TE STRADALNIKA IZ DOMOVINSKOG RATA I AKTIVNOSTI PROMICANJA VRIJEDNOSTI DOMOVINSKOG RATA U 2021. GODINI

Objavio: Siječanj 20, 2022 Vijesti
MHB_logo_bez_pozadine-600x377

Prijave na Poziv mogu dostaviti: udruge registrirane sukladno Zakonu o udrugama (NN 74/14, 70/17 i 98/19) koje su se svojim statutom opredijelile za obavljanje djelatnosti i aktivnosti koje su predmet financiranja Pozivom (promicanje vrijednosti Domovinskog rata te zaštita i promicanje interesa hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji te stradalnika iz Domovinskog rata), a što je vidljivo iz njihova statuta.

Iznos koji se udruzi može odobriti za predloženu/e aktivnost/i je od najmanje 10.000,00 kn do najviše 250.000,00 kuna.

Prihvatljive aktivnosti za prijavu na Poziv, koje se mogu provoditi sukladno epidemiološkim mjerama:

  • izravna komunikacija i pružanje podrške i/ili savjetovanja putem telefona i video poziva i sl. (posebice redovita komunikacija s ranjivim i rizičnim skupinama: samci, stariji od 65 godina, osobe koje žive u manjim ili udaljenim sredinama), grupe podrške
  • nabava, pakiranje i podjela paketa s hranom i drugim potrepštinama hrvatskim braniteljima i članovima njihovih obitelji te stradalnicima iz Domovinskog rata u potrebi, a koji su posebno ugroženi zbog bolesti, starije životne dobi, teške socijalno-materijalne situacije, života u samačkim kućanstvima i dr.
  • prijevoz hrvatskih branitelja i članova njihovih obitelji te stradalnika iz Domovinskog rata u potrebi s potresom pogođenog područja u slučaju potrebe odlaska liječniku, preseljenja uslijed potresa i radi drugih potreba, u samačkim kućanstvima, iznimno i u ostalim kućanstvima
  • radne terapije (ekološke akcije i druge društveno korisne aktivnosti, uređenje okoliša), zapošljavanje, socijalno poduzetništvo za unapređenje rada udruge i ublažavanje teških materijalnih prilika hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji te stradalnika iz Domovinskog rata
  • rekreativno-stvaralačke aktivnosti (kreativne radionice i sl.)
  • edukativne radionice (informatičko opismenjavanje i sl.)
  • sportsko-rekreativne aktivnosti  medicinska rehabilitacija  stručna i edukativna predavanja i skupovi vezano za područja koja su prihvatljiva za financiranje Pozivom
  • socijalna i humanitarna djelatnost udruga iz Domovinskog rata (izložbe i aukcije i sl.), međunarodna suradnja
  • pomoć u saniranju štete od potresa na stambenim objektima (do stavljanja u funkciju korištenja za stanovanje putem sustava obnove) u vlasništvu hrvatskih branitelja i/ili članova obitelji smrtno stradalih ili nestalih hrvatskih branitelja s prijavljenim prebivalištem na adresi na kojoj se stambeni objekt nalazi, koji se nalaze u teškoj novčano-materijalnoj situaciji, te pomoć u saniranju štete od potresa ureda udruge
  • održavanje nacionalnih/lokalnih konferencija
  • aktivno sudjelovanje udruga u radu međunarodnih veteranskih i drugih udruženja i u radu međunarodnih konferencija
  • suradnja s udrugama iz drugih zemalja  multimedijalne aktivnosti oživljavanja sjećanja na Domovinski rat i
  • druge prihvatljive aktivnosti koje su u skladu s Pozivom izuzev izdavačke djelatnosti poput sufinanciranja književnih ili publicističkih djela o Domovinskom ratu (knjige, monografije i sl.), audiovizualnih uradaka (snimanje dokumentarnih filmova i serijala) te izgradnje, postavljanja ili uređenja spomen-obilježja iz Domovinskog rata za koje Ministarstvo hrvatskih branitelja objavljuje posebne javne pozive.

Prihvatljivi troškovi za financiranje/sufinanciranje Pozivom:

  • troškovi telefona (mobilni i fiksni) i interneta koji glase isključivo na udrugu
  • troškovi prijevoza nužni za provedbu aktivnosti o dodatni kriteriji za aktivnosti koje se odnose na područje pogođeno potresom u prosincu 2020. i 2021. godine u putnim nalozima i izvješću s puta je obvezno napisati ime i prezime osobe/osoba koje su posjećene/preseljene/prevažane i razlog njihovog obilaska/preseljenja/prevoženja  za aktivnosti koje se provode na području stradalom u potresu, ukoliko se iste kontinuirano provode putni troškovi mogu biti priznati
  • hrana i druge potrepštine za osobe koje se nalaze u teškoj novčano-materijalnoj i/ili zdravstvenoj situaciji uz prilaganje računa i Obrasca 3 – popis donirane pomoći
  • nužni građevinski materijal za sanaciju manjih oštećenja uslijed potresa na stambenim objektima hrvatskih branitelja i članova obitelji smrtno stradalih ili nestalih hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata koji se nalaze u teškoj novčano-materijalnoj situaciji uz prilaganje računa i dokaza iz Obrasca 3 – popis donirane pomoći
  • ugovor o djelu za vanjskog suradnika ili člana udruge – stručnjaka u dijelu provođenja aktivnosti, o čemu udruga prilaže dokaz o osposobljenosti istoga (diploma, uvjerenje o osposobljenosti i sl.)
  • trošak plaće zaposlene osobe u udruzi do najviše 20% odobrenog iznosa
  • zaštitna oprema (maske i dezinfekcijska sredstva)
  • troškovi sitnog uredskog materijala (toner, papir i sl.) nužnog za provođenje aktivnosti
  • troškovi tiskanja edukativnog materijala vezano uz provođenje aktivnosti (brošure, obavijesti i sl.)
  • kupnja opreme koja je nužna za provođenje aktivnosti do najviše 20% odobrenog iznosa
  • troškovi saniranja štete ureda udruge (do dovođenja u fazu korištenja) od posljedica potresa do najviše 30% odobrenog iznosa
  • neizravni troškovi (režijski troškovi / troškovi hladnog pogona/troškovi koji nisu izravno vezani za provedbu aktivnosti) do najviše 20% odobrenog iznosa
  • troškovi nastali za vrijeme provođenja aktivnosti prijavljene na Poziv (sukladno Obrascu prijave aktivnosti u dijelu Razdoblje provođenja)
  • promotivni materijal neophodan za provedbu aktivnosti uključujući tisak na sportsku opremu (uz idejno rješenje koje sadržava službeno registrirane oznake, a koje se dostavlja uz prijavu)
  • ostali izravni troškovi neophodni za provedbu predložene aktivnosti koji su rezultat provedbe aktivnosti u svrhu ostvarenja rezultata i ciljeva iste.

Tekst javnog poziva, kao i pripadajući obrazac zahtjeva, dostupni su na mrežnoj  stranici Ministarstva hrvatskih branitelja u dijelu Aktualni javni pozivi, u Ministarstvu hrvatskih branitelja te u Područnim odjelima  Ministarstva u županijama

Za pregledavanje sadržaja web stranice morate prihvatiti korištenje kolačića. više informacija

„Poduzetnički inkubator Polet d.o.o.“ u obavljanju djelatnosti, prikuplja i obrađuje osobne podatke, poštujući sve relevantne zakonske i podzakonske akte RH i EU štiti vašu privatnost i prema vašim osobnim podacima odnosi se s posebnom pažnjom. Više

U svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva, koristimo kolačiće (cookies). Nastavkom pregleda stranice ili klikom na gumb "Prihvati" pristajete na korištenje kolačića. Saznajte više

Zatvori